maandag 6 juni 2011

toch zenuwachtig!

Vandaag heb ik toch een beetje de kriebels. Raar, als je al zo vaak de grote oversteek gemaakt hebt.
Gisteren nog de 75e verjaardag van mijn moeder gevierd. We hebben haar niet verteld dat we op vakantie gaan, dit om een herhaling van vorig jaar te voorkomen ( voor diegene die niet weten waarom, kijk bij ons reisverslag van vorig jaar).
Het personeel zou ons alleen bellen als het echt niet anders kan. Dit ook doorgegeven aan het personeel van het tehuis waar mijn broertje verblijft. Op deze momenten was het toch wel prettig om een broer of zus te hebben waar je de zorg aan kan overlaten. Nu moet ik dit aan onze kinderen en tantes vragen. Maar het is niet anders. John moet nog naar de dokter, voelt zich niet zo goed. Heeft weer last van zijn longen. Vanmiddag gaat hij nog 2 uurtjes naar zijn werk en dan  4 weken niets doen behalve (hopelijk) leuke dingen.
Straks nog even met de auto naar de garage, wilde vorige week niet starten. Dit kunnen we natuurlijk niet gebruiken als we na 3,5 week weer terug komen en zo snel mogelijk kinderen en kleinkinderen willen zien.
We laten de auto nl in Brussel staan, dit kost €1 pd. We hoeven dan niemand lastig te vallen om te brengen en halen.
Nu nog even de laatste was wegstrijken, koffers nakijken( voor de 10e keer) en dan afscheid nemen van kinderen en kleinkinderen.




Vooral dat laatste wordt erg moeilijk.

Dit was het laatste verslag van mijn laptop, volgende ga ik proberen te maken op de ipad2, ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten